Jakie stories interesuje Twoich fanów?

InstaStories, czyli relacje umieszczane na Instagramie – każdy zna, nie każdy korzysta. Czy to błąd? Naszym zdaniem tak i to DUŻY. Są one doskonałym narzędziem zarówno do promowania produktów, jak i do tworzenia relacji z potencjalnym klientem – nie rezygnuj z tego!

 

Znaczna część z nas nie zdaje sobie sprawy, jaką moc mają zdjęcia i filmiki, które po upływie 24 godzin znikają. Mimo, że ich publikacja przeważnie nie jest narzędziem, które powoduje wzrost sprzedaży to zyskujemy dzięki niej coś znacznie ważniejszego, czyli zaangażowanych odbiorców! Pamiętajmy, że to właśnie oni najczęściej wracają do nas po więcej.

 

Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, które pomogą Ci stworzyć oryginalne relacje, które pokochają Twoi followersi.

 

PRZYKLEJ COŚ

 

Naklejki na InstaStories dają możliwość interakcji z odbiorcą. Oto kilka przykładów, jak je wykorzystać:

 

▪️ Lokalizacja – prowadzisz kawiarnię w centrum Szczecina? Dodając relację oznacz jej miejsce na mapie – znacznie ułatwi to jej odnalezienie.

▪️ Ankieta – prosty sposób na zaangażowanie odbiorcy. Chcesz poznać opinię lub oczekiwania Twoich followersów na dany temat? Ankieta sprawdzi się doskonale!

▪️ Pytanie – tutaj role się odwracają. Pozwól klientowi zadać nurtujące go pytania i rozwiej jego wątpliwości na temat Twojej firmy, konkretnego produktu lub usługi. Stwórz Q&A z prawdziwego zdarzenia! Zwróć uwagę, które pytania się powielają i poświęć im więcej uwagi. Zastanów się, być może warto zapisać je w wyróżnionych relacjach, tak by można było w każdej chwili do nich wrócić.

▪️ Odliczanie – w Twojej firmie zbliża się ważne wydarzenie? A może na dniach wychodzi nowa kolekcja? Stwórz odliczanie i nie pozwól, by Twoich odbiorców coś ominęło! To doskonała opcja dla wszystkich, którzy chcą zwrócić uwagę na nadchodzącą premierę. Zastanawiasz się, jak to zrobić? Wybierz naklejkę, dostosuj nazwę, datę, godzinę oraz kolor jaki Cię interesuje i… czekaj na wybrany moment!

 

ZACHOWAJ SPÓJNOŚĆ

 

Chcesz, aby odbiorca szybko skojarzył Twoją firmę widząc jej stories? Zachowaj spójność wizualną! Używaj zawsze tego samego fontu i kolorystyki.

 

PAMIĘTAJ O NAPISACH!

 

Wrzucasz na relację filmik, na którym coś mówisz? Nie zapomnij o napisach – duża część Twoich odbiorców przegląda Instagram w miejscach publicznych, bez dźwięku – zadbaj o to, by nic im nie umknęło.

 

SKRÓĆ DYSTANS

 

Pokaż swoją pracę ,,od kuchni” i nie bój się, że będzie to wyglądało nieprofesjonalnie. Media społecznościowe służą do komunikacji, a tą regularną i ,,na luzie” klienci sobie bardzo cenią. Kulisy powstawania nowego produktu, czy po prostu fotka z biura – to się ogląda!

 

SKORZYSTAJ Z APKI

 

Ściągnij aplikację do tworzenia relacji i zaskakuj swoich followersów kreatywnymi i unikatowymi relacjami!

 

Teraz już wiesz, jak tworzyć InstaStories, które zapadną odbiorcy w pamięci. Konsekwentnie korzystaj z możliwości Instagrama, a Twoi klienci na pewno się odwdzięczą!