30% dla Apple za reklamy na Facebooku i Instagramie
Ostatnio w sieci wrzało. Najnowsza informacja skierowana do reklamodawców na Facebooku i Instagramie bynajmniej nie wywołała uśmiechów na twarzach użytkowników posługujących się urządzeniami z systemem iOS. Ustawiając reklamy… muszą oni zapłacić dodatkową, 30-procentową prowizję, która będzie trafiać bezpośrednio do Apple. Spokojnie, nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie zaproponowali Ci kilku rozwiązań, z których możesz skorzystać w tej sytuacji!
Prowizja Apple – jak jej uniknąć?
Chociaż działanie Apple jest krytykowane na całym świecie i firmie postawiono zarzuty w tej sprawie, w tej chwili marka nie rezygnuje z pobierania opłat. Na szczęście Meta zareagowała szybko i dostosowała swoją platformę tak, by funkcje dostępne na urządzeniach iOS były również dostępne na komputerach.
Jak więc uniknąć płacenia prowizji?
- Ustawiaj reklamy z poziomu witryny facebook.com/instagram.com z komputera stacjonarnego lub preferowanej przeglądarki internetowej w urządzeniu mobilnym. Dla wielu osób to najprostszy i najszybszy sposób na oszczędności.
- Promuj zawartość z poziomu Meta Business Suite. Możesz pobrać aplikację lub skorzystać z komputera.
- Twórz reklamy w Menedżerze Reklam na platformach Meta. W tym przypadku również możesz pobrać aplikację lub skorzystać z komputera. Rozwiązanie to daje najszersze opcje targetowania i… osobiście je rekomendujemy!
Jak widać, pomimo praktyk stosowanych przez Apple, opcji na uniknięcie dodatkowych opłat jest kilka. Z której skorzystasz?