Stworzenie konta firmowego na Facebooku pociąga za sobą bardzo dużo korzyści. Nie chodzi tylko o zwiększenie widoczności naszej firmy w internecie. Warto zająć się administracją konta na Facebooku w celu polepszenia relacji z klientem i zwiększeniu jego lojalności. Poniżej prezentujemy jak założyć konto firmowe w serwisie społecznościowym Facebook.

Zakładanie firmowego konta na Facebooku

Prezentujemy stworzony przez nas tutorial, który pomoże ci założyć konto firmowe na Facebooku. Administracja takim kontem otworzy zupełnie nowe możliwości dla twojej firmy.

Zaczynamy:

1. Na początku wchodzimy na stronę Facebooka, odpowiedzialną za tworzenie własnej marki – https://www.facebook.com/pages/create.php

2. Wybieramy jedną z sześciu możliwych opcji, które daje nam Facebook. W naszym przypadku będzie to „Firma, organizacja lub instytucja„.

krok-2

3. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie danych firmy. Najpierw wybieramy interesującą nas kategorię z wysuwanej listy.

krok-3

4. Następnie wpisujemy nazwę naszej firmy i klikamy przycisk „Rozpocznij„.

krok-4

5. Wpisujemy informacje dotyczące tematyki strony, którą będziemy administrować na Facebooku.

krok-5

6. Podajemy adres witryny internetowej jeśli nasza firma taką posiada.

krok-6

7. Wysyłamy zdjęcie profilowe, które będzie widniało na administrowanej przez nas stronie na Facebooku. Najlepiej jeśli będzie to logo firmy.

krok-7

8. Możemy dodać stronę do „ulubionych” aby mieć do niej szybki i łatwy dostęp.

krok-8

9. Ustalamy naszą preferowaną grupę odbiorców w oparciu o lokalizację, wiek, płeć, zainteresowania i język.

krok-9

10. Administracja kontem na Facebooku zaczyna się w tym momencie. Możemy dodać pierwszy wpis i podzielić się z innymi wizytówką naszej firmy na Facebooku.

krok-10